Min Helg..

och jag vet inte varför den här texten blev så liten i mitt inlägg! =S men försök att läsa :)

lite seg uppdatering, jag vet men har inte haft tid att skriva..eller haft tillgång till dator.
på fredan for jag ju och klippte mig. klippte lugg och det blev jätte fint och sen toppade jag håret ganska mycket..men det behövdes, hade så risigt hår. men nu blev det faktiskt jätte bra tyckte jag. sen for jag och jenny och fikade på café nova och då kom vi på att vi kan fara och sola och det gjorde vi. åh det var jätte skönt! sen stack vi till skolan och satt där och drack kaffe och kom på att vi kan fara en gång till och sola :D och så gjorde vi det igen och så blev det lite brottomt till bussen..sen kom jag hem och packade kläderna och sen bar det av till happis. vi for direkt till jonatans bror på hans 29 års "kalas" :) vi bastade och hade trevligt..och eftersom jag är i skolan kan jag inte lägga in bilderna. men iallafall jag och jonatan skulle bara ligga och prata i sängen men så vakna jag upp på morgonen med alla kläder på och allt och insåg att vi hade somnat.
 
ALLA HJÄRTANS DAG!
vi steg upp och for till ikea med mamma.
vi shoppade hur mycket som helst! för vet ni vad? ;)
VI FÅR LÄGENHETEN OM 2 VECKOR!!! så det var kul att shoppa..men eftersom vi inte hade släpet med oss kunde vi inte shoppa dom stora sakerna. men dom ska vi ta nästa helg :) sen for vi till nikkala och tömde bilen och for till stan igen, vi for till ica en sväng sen till stadium och så hitta jonatan ett par skor där också. och det behövdes.. det var ju bra att han hade fortfarande kvar pengar på presentkortet han fick av mamma i julklapp :) sen for vi återigen till nikkala och sen till stan igen! vi for till leilani med crille och käka..fast det var bara jonatan som åt riktig mat. jag och crille tog glass. sen åkte jag och jonatan till hans bror och tittade en film underworld 3! och den var sevärd fast vi hade inte med så bra bild..det blev lite dåligt när det var mörkt i filmen men men och den handlade om hur allting startade..det borde vara film 1 igentligen och inte 3an. sen kolla vi en till film också och det var the wrestler men den tyckte jag inte om. jag somnade redan i början av filmen. och sen for vi hem :)

                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0