bläää

hej

idag är en jobbig dag. jag är svintrött, ont i huvvet, har historia och matte! jag hatar måndagar.

nu sitter jag iallafall i bibblan, alla gick nyss på engelskan. 11.15 har jag historia. och i historian ligger jag myycket mycket efter =/ och så jag måste gå och äta ensam idag. varje måndag är det så. huh som sagt, jag hatar måndagar. sen efter historian har jag matte direkt efter. sen öhm kanske karaktärs. sen åka hem med bussen och soooova! fast igentligen borde jag inte det. har så svårt att somna på kvällen, det blir alltid ruski sent och sen är man död på morgonen när man ska stiga upp. så det blir nog inget sovande efter skolan, kanske typ städa. det behövs verkligen! mitt rum är upp och ner hullerombuller. och så ska jag fixa min blogg. jag höll på att trixa och fixa den igår, den blev ganska cool men endå inte bra. är ingen expert på det där. så det är bara att försöka testa sig fram men det är ju så svårt att få den exakt som man vill ha den.

äh. jag tror att jag ska gå och äta nu...ensam =( om jag inte hittar någon på vägen ;p

tja0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0