endast 4 timmar

..kvar tills bussen kommer.
vad det känns onödigt att jag kom till skolan.
på morgonen hade vi bara en minnesstund här i skolan av simon. rektorn prata osv. sen gick jag på matten och nu har jag slutat :o aaaaah.. hoppas skotergrejjerna har kommit in nu till affären så jonatan kan komma och hämta mig och samtidigt köpa dedär ;p skulle vara bra..ska snart gå och äta och sen fara och kolla om det har kommit.

idag är det fredag också och jag tycker veckorna går skit fort :o bara endast 6 månader kvar tills jag är 18. åh vad härligt, jag längtar. jag drömde inatt också att jag var 18 och det var underbart kommer jag ihåg. blev lite besviken när jag vaknade och insåg att det bara var en dröm. fast igentligen vet jag inte varför jag vill vara 18? kanske så att man kommer in på krogen. det är nog det enda. och att vara myndig, att man själv ska kunna sjukanmäla sig här i skolan ;D haha

nu ska jag dra och kolla ifall jennnuuu och dom har slutat engelskan ;D tja000

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0