frajdaj

fredag idag och jag är otroligt trött och mätt! :p

igår kom mommo och asta. hennes syster. vi hade det väldigt trevligt och åt en sockerbomb :D marängsvich ;p det var gott men väldigt sött :D

nu sitter jag i bibblan och snackar med nenni på msn.. har suttit här ett ganska bra tag. har bara haft svenska och matte sen kom jag på att jag inte hade nån naturkunskap för alla 1or är på apu och då har jag inte heller lektionen. sen ska jag gå på körkortsteorin och sen åka hem. det ska bli skönt att komma hem. tror att jag ska vila lite då :p sen kanske fara ut och köra lite skojteri :)

nu har jag tyvärr inte tid att skriva nå mer. ska gå och spela blitz med marianne.........
tja0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0