frajdaj

goddagens

nu sitter jag i datasalen :D annars alltid bibblan ;) jamen iallafall vi har svenska. och på fredagar har vi alltid chill och få vara ute och jobba de som man har kvar att göra. jag har igentligen inte tid med att sitta och skriva blogg..jag måste skriva om min apu, som jag redan gjort en gång men nu ska vi jämföra den med andra apuisar ;p sen måste jag skriva en filmrecension typ. och det har jag också gjort men det är så mycket jag måste lägga till =/

jag har ruski träningsverk i hela kroppen..vi spelade ju basket igår på idrotten. och det var tungt. och skiiit kul! jag har inte annars gillat så mycket basket men nu är det ändringar ;)

och igår så redovisade jag ju om world trade center attacken. så igår kväll var jag bara tvungen att se flight 93 filmen. och jag tycke så synd om folket där på planet =/ hujja.

ajja, sen efter den här lektionen har jag matte =/ sen naturkunskap, som är tråkigast i världen. gubben är så konstig. sen lunch och sen körkortsteori. sen ska jag hem och göra nåt, kanske packa. sen åka till nikkalassa. får väl se vad som händer där. anne fyller iallafall år! :)

oj fan nu måste jag gå till matten redan. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0