HPDA, here we go!

yo, fick just reda på att våran klass + OP ska till happis och besöka fängelset när det nu är :) dom hade bestämt det på måndan då jag inte var här. men dummisarna ville inte komma och äta på "min" skola och jag kunde ju inte vara med och bestämma eftersom jag inte var här då :( jag som ville presentera folket. :) heeeeeah menmen, jag ska endå dra med dom dit :p

jag har bestämt mig! jag ska hoppa av historian idag. vad skönt!!!!!

igår var jag föresten på handledarkursen. och den tog 5 timmar..lite less man var och sitta still där på en stol. sen kolla jag syntestet och jag var rädd att jag inte skulle fixa det. men alla rätt hade jag :)

nu måste jag jobba igen med min lilla saga ;) tja0

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ska hela OP å BF eller äre bara tvåorna? :)

2009-01-21 @ 11:48:14
URL: http://hannaawahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0