lördag

lördag eller kanske söndag då. vaknade 8 på morgonen av att jonatans mobil pep, väckarklockan. han skulle och jobba. jag var pigg och steg upp med honom och for sen med honom till jobbet. vid 11 kom mamma och sa att jag skulle följa med henne till happis. så vi for och shoppa överallt. ikea, ikano huset, pågränsen osv.. sen kom jonatan också, vi for till leilani och käka vi två och sen for vi hem och sen for han till fredde. dom skulle till krogen tror jag. och så kom madde och erik förbi här och har vart hela kvällen här med mig och sett film. första filmen hade jag redan sett. sen så satte madde lite mer slingor i mitt hår men dom blev ju orangea så ja :) sen kom mamma hem också, hon hade vart hos en här i nikkala och så kollade vi en film =D och den var bra, nog för att jag hade sett den tidigare också men hade glömt bort vad som hände osv. haha madde var så trött så hon somnade :D det var bara jag och erik som var inne i filmen sen vakna madde iallafall upp och så for dom hem. och nu sitter jag ännu uppe och väntar till jonatan kommer hem. nog för att jag tror att det kommer att ta ett ganska bra tag ännu. men man får ju se :) konstigt nog är jag inte ett dugg trött, kan vara pga skräckfilmerna :D heh :p

nu ska jag surfa lite på nätet och sen spela spel.. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0