lördag

hej lördag.

igår kom min moster och dom hit. det är alltid roligt när dom är här. och då får jag samtidigt vara med nova. =) hon är så söt. hon ligger faktiskt nu och sover här brevid mig. tror hon har lite feber. igår blev det lite dricka dricka här. daniela och dom kom hit men jag höll mig nykter. inte en enda öl elr nåt. så jag kollade bara film med nova. det fick bli tzatsiki, morsan och polisen. den är bra! sen kollade jag nån film som jag tyckte var skit, kommer inte enns ihåg vad filmen hette. lägger bara filmens namn på minnet ifall den var bra ;) sen somna nova här brevid mig och sen kom jonatan också. så det var ganska mysigt att sova mellan dom =) vaknade vid 12 idag och var skit trött..jag blir alltid skit trött när jag sovit länge...sen steg jag iallafall upp och gick till affärn och hälsa på j...sen överaskades vi av att alf och dom kom och hälsa på. det blir nog lite fest idag också tror jag för pappa och dom var till pajala på dan och köpte alkohol.

åh vad jag har tråkigt här. jag önska bara att vi var i happis och gjorde nåt. där händer alltid nåt iallafall..jag tror att jag kanske ska fara och hälsa på christoffer och veronika..han har ju skaffat en egen lya nu och den är typ här brevid oss. så ska nog gå dit en sväng alldeles strax. har endå inget annat för mig.

hejdå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0