nkla

godagens :)

igår kom jag och jonatan hit till nikkala, vi var och hämta pizza och sen kolla vi lost =)
på morgonen låg jag i soffan och kolla lost och jonatan var hos sin pappa sen for vi till stan..först for vi och hämta upp fredde och tomas och patte som skulle med oss till stan. och så hände nått med avgasröret, hela bilen lät som nå as :p vi for och käka på backhus eller hur det stavas och sen till torne och hämta dricka inför kvällen och sen till john och angelica och hälsa på :) såg deras nya hund, och den var jätte söt :p
sen for vi till nikkala igen, jag hem och tomas och jonatan till johns farsa och fixade bilen =)

sen ska vi väl till fredde och spela monopol elr nåt och ja, börja dricka :)
nu ska jag gå och starta lost och börja titta ;p tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0