onsdag

är också en riktig skit dag. eller kanske inte. har bara kerstins lektion och sen historia =/ jag hatar verkligen det. eller inte ämnet men..

sitter nu i bibblan och ska just hitta en bok som jag ska berätta inför klassen och spela att dom är tre åringar som lyssnar på mig, så alltså måste jag berätta lite barnsligt :p hehe

just ja, jag skrev ju att jag skulle fixa min blogg men har inte hunnit med det. har inte enns vart på datorn så att :)

igår var jag och christoffer och köpte monopol också, fan vad dyrt det spelet är =/ men så iallafall när jonatan hade slutat att jobba så for vi på middag hos christoffer och veronica. det blev lasagne. mamma och pappa kom också och åt. sen stack mamma och pappa och det blev bara vi 4 igen och så börja vi spela monopol och gjorde paj. den blev god =) fan vad monopol tog länge..började halv 9 att spela och var klara 12. :o och gissa vem som vann? ;) okej, det blev jonatan men jag blev 2.a :D andra gången jag spelade spelet och jag var duktig tyckte jag ;d hade ruski tur också men i slutet ägde jonatan så mycket gator och hade hundra hotell på dom så att jag blev pank sorgligt nog =( hehe men jag ska fan ta revansh, hur det nu stavas ;) men inte idag. för idag måste jag plugga med christoffer för vi har samhällsredovisning imån på morgonen. och christoffer är inte här idag i skolan, för klantskallen missade bussen och sen hade han mer skjuts men då missade han den också =o

oj fan vad tiden rinner bort..jag måste gå och hitta en bok nu innan vi ska gå tillbaks till klassrummet.
skriver mer sen kanske...tja0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0