spanien teneriffa

jah, då har man kommit hem därifrån..

på tisdan förra veckan åkte vi vid 10 på morgonen till luleå flygplats. och det var alldeles för tidigt :p fick sitta där och vänta jätte länge tyckte jag..flyget skulle gå halv 4 men som vanligt försenat en halvtimme. sen for vi iallafall..

   sen mellanlandade vi i madrid!  
och det tog också länge så vid halv 2 på natten åkte vi taxi till hotellet och det tog en och en halv timme..så vid 3 tiden kom vi fram till hotellet och då var det bums i säng.

dagen därpå kommer jag inte detaljerat ihåg, bara att vi gick runt och kolla ställena och satt och sola på balkongen..jag och jonatan hade rummet brevid john och angelica på sjätte våningen :D så solen kom perfekt på vår balkong ;)
                     sen kom vi ner till en strand där folk surfade ;p        

på nyårsafton var det först middag på hotellet där det serverades massor med olika rätter..men jag tyckte inte om en enda sorligt nog. =)

 

sen efter middan var vi ut och det var skit mycket folk! man kom inte enns in på såkallade torget
  och raketerna var finare än våra :p

sen var vi i en jätte fin kyrka..  och så blev den upp och ner ;D men skit samma =) där vars vi står var det en sån där kärleks grind sak ;p innanför den var det massor med par som satt och kramades :)

en kväll var vi på tivolit också =) det var kul! åkte med älskling pariserhjulet, det är den enda karusellen han vågar åka :D hehe ..och den gick mycket fortare där också på nå konstigt vis. utsikten var skit fin. och så åkte jag en karusell med angelica också och den var verkligen hoppig men skit rolig :D och så fick jag tre nallar av älskling som han vann åt mig :)
  

en söndag for vi till loro park, djurparken där. och det var verkligen värt att se..sjölejon show, delfin show och späckhuggarshow! alla djur var så duktiga. helt sjukt att dom klarar av allt..och så såg jag för första gången en panter, en vit tiger och en jaguar.
   

en dag tog jag och älskling taxin och for och utforska stället och taxin var fan skit billig =D det var jätte fint där borta. satt och sola varenda morgon efter frukosten och sen for vi ut på stan. men blev endå inte så brun :/

vi hade lite otur där också jag och jonatan, lördan hade jonatan spytt hela natten och hade jävligt hög feber dan efter och det hände mig dagen före vi skulle åka hem. spydde upp allt jag åt hela dan. =/ och sen hade jag hög feber..hann bara sova 2 timmar innan vi skulle stiga upp 3 på natten och ta bussen 4 och åka till flygplatsen. sen satt vi där och vänta i 2 timmar sen flygresan. det var lite jobbigt att åka pga febern =/ sen var det skönt att komma hem men nog kunde man stannat där ennu en vecka till ;) hade velat fara på mer utfärder ;p

jag lägger in alla bilder på pixbox sen ikväll så får ni se en massa fina bilder. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0