tisdak

hej!!

ihelg for vi till anne och krille. var där hela helgen..vi hade skit kul, satt och spela kort och bastade och även drack lite ;p på lördan var jag och anne också och shoppade lite på gränsen ;p hittade 2 tröjjor och en klänning. det var konstigt att jag inte hittade så mycket ;s men anne hittade då jävligt mycket :D

sen på söndan när vi vakna så for vi och hämta upp nina så for vi till ikea och sen till stadium. på ikea köpte jag faktiskt inte så mycket som jag tänkte att jag skulle göra. hittade nästan ingenting. sen på stadium tänkte jag köpa ett par täckisar men vill endå ha mina drömtäckisar så jag väntar och ser om jag hitta nån annanstans. och jonatan fick ju ett presentkort av mamma och pappa på julafton så jonatan köpte ett par täckisar. sen for vi och käka och sen till seskis. hälsade på linnea och tobbe, sen åkte vi till deras mommo och sen till anne och krille igen och hämta våra grejjer vi hade glömt sen bar det av till korpis igen då. jag hade med min bärbara dator så jag kollade film under resan :) stackars jonatan som fick köra ;p men jag har lovat han att när jag får körkort så ska han få njuta och kolla film istället ;D

igår var jag inte i skolan, jag försov mig. jonatan väckte mig 20 i 8 och då hade bussen just gått. så det blev att stanna hemma..jag passade på att städa lite ;p sen på kvällen var jag hos christoffer och verro och spelade monopol också. och jag VANN!!! YES. äntligen ;DD hade ännu 3 gator och på alla var det hotell sen så hade jag 40 tusen kvar ;p så det var ganska bra. sen blev det att kolla lite harry potter och sen sova. ja just ja linda, visst har du lånat nån sån film? :D

idag har jag haft en chill dag. på morgonen hade vi samhälls..gjorde typ ingenting. sen hade vi ove och så satt vi bara på datorn typ sen nu har jag rast ennu och 20 över 2 börjar körkortsteorin..sen ska jag till jenny i sattajärvi och vänta på att mamma och pappa kommer och hämtar mig så ska vi fara på handledarkursen så att jag får börja övningsköra. :) bara så synd att kursen är så länge :D fan 5 till 10. jobbigt..

nu ska jag typ göra nåt och inte skriva nåmer.. tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0