Torsdag

Idag är det torsdag. ingen jobbig dag precis. Jag har bara haft samhälls och nu har jag kerstin en stund till och sen 20 över 2 har jag idrott, styrketräning.

Idag kommer mommo också, hon skulle igentligen kommit i förrgår men kommer idag. Det blir bra, för då får hon göra min fläta som jag tycker om att ha. Ingen annan i min familj kan ju göra såna så :) Passar alltid på att ha fläta när hon kommer, dom är så fina :) Och så hoppas jag på att det blir monopol ikväll ;) det är så roligt.

Igår gjorde jag typ ingenting hemma. Bara chillade, kolla film osv. Det blev Harry Potter och sen låg jag och älskling bara och pratade och planerade och bara allmänt myste. Det är härligt att ligga bara och snacka och hålla om varandra :) tihi

Nu ska jag gå och avsluta lektionen och dra och käka med Jenny och Marianne. Tja0

älskling
Min sötis är så otroligt underbar :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0