torsdag

nu var det 4 dagar och 10 timmar sen jag skrev sist och det var länge sen tyckte jag ;p
det har varit en ruski lugn vecka, jag har åkt hem tidigare varenda dag tror jag :)
var idag också och gjorde mitt legg och bilden var förjävlig. hojja =/

igår var jag och jenny på kaupis och jag hittade sammanlagt 8 t-shirtar till jonatan och två tröjjor till mamma och sen 3 linnen för 20 kr. allt är 50 % rea och om inte mer. så det är ruski billigt :D idag var jag igen dit, köpte ett par coola anna byxor.  sen var vi en sväng till lunamia men hittade ingenting där. där var det också rea :D rea överallt här i lilla pajala. jag har slutat för typ 1-2 timmar sen och nu så sitter jag och väntar på att idrotten ska börja 20 över 2. jobbigt att vänta =/

åh jag längtar hem för då ska jag spela harry potter spelet. nog för att jag varvat det typ 10 ggr men det var länge sen så det var kul igår att börja spela om det ;p ska beställa mer såna spel för dom är skit roliga.

alltså jag har ingenting vettigt att skriva om så jag ska avsluta. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0