torsdag

hej :)
idag är det torsdag och det har vart en lugn dag här i skolan.
har bara haft samhälls och där fick jag redovisa 11 september 2001. alltså terrorattacken ;p men det gick bra. sen nyss hade vi kerstin i 2 timmar och nu har jag rast. väntar nu på christoffer, vi ska dra och käka på sibylla..det är så äcklig mat här i skolan, ärtsoppa =/ inte direkt min favorit. sen har resten av foket engelska. och jag har håltimma då i ca 2 timmar ;p sen gympa. vi har basket. ;p sen homehomehome...

igår skippade jag historian och stack hem..en bekant jag såg här var på g mot korpis så jag åkte med =) det var uuberskönt. kollade lite veronica mars serien, har börjat nyligen. har inget annat att se på så jag börja titta lite mars..sen stack jag till christoffer och verro och spela monopol! sen kom hannu, christoffers vän. och jag var jävligt nära på att vinna men sen gick allt åt helvete. men kom 2a endå :)

nu dra och käka. tja0

Kommentarer
Postat av: Linda

de va sjukt länge sen jag spelade de :D

2009-01-15 @ 14:23:13
URL: http://aidanpaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0