endast en vecka

satt just och funderade, det är ju bara endast 7 dagar tills jag är 18 år! helt konstigt det känns.. nyss tyckte jag att det var flera månader men nu endast en vecka :o aja, jag längtar som fan ska ni veta :) och då blire pardipardi ;)

idag har jag jobbat hela dagen, och nyss kom jag hem pga av att jag måste städa. skit stökigt :o skulle vilja mublera på nått sätt, men vet inte hur.. och så skulle jag vilja ha lite nya möbler.. måste nog fara till ikea nu när jonatan får semester. det här är sista veckan sen åker vi till nikkala!!! och då blir det shopping för då får jag min lönis. :) och sen hoppas jag på mer vattenskoter för sist var det skit kul :D hehe

nu ska jag fortsätta städa, kommer väl troligen ett inlägg till senare ikväll :) puss..
ps. här får ni en gammal bild på mig.. det var väl valborg 2007 :)


Kommentarer
Postat av: Linda

feeeesta ;D

2009-07-21 @ 18:30:19
URL: http://aidanpaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0