Grillning & Titanic

hej :)
idag har det varit lite sisådär vädret. men endå ganska fint :) varmt iallafall, eller någorlunda ;P äh skit samma.
jag har jobbat typ 2 timmar men sen gick jag och umgicks med bejbisen :P han ville inte vara ensam så ..
sen har jag städat lite, för det behövs verkligen och imån ska jag storstäda ifall vi får nå besök ;)
och nu vid 7 tiden for jag och min familj + jonatan då och grillade i kauhajärvi.. hundarna badade och vi satt och grillade :p
körde jonatans nya fina bil också ;) jävligt tjusig .. och jag som skrev igår att jag inte ville ha den men jag ångrade mig direkt jag såg den. jävligt fin och fräsh! härlig att köra också dessutom :)
nyss kom jag hem, jag väntar på jonatan som är och bastar hos pappa så att vi kan kolla film! vi ska faktiskt kolla titanic ;) det var så länge sen vi såg den så skulle vara kul att se den igen.. den är ju så härlig.
nåja, imån börjar pajala marknad. tror inte att jag ska dit imån, blir nog kanske på lördag isf :)
nu bra skrivet, ska börja förbereda mig inför filmen och ja :p hejdå..



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jaaaa ni kanske får besök ;);)

2009-07-02 @ 23:38:30
URL: http://nathalien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0