Måndag

när vi kom hem från stugan såg jag att moster och hennes kille hade kommit :) dom är ännu kvar här.. det var meningen att jag och moster skulle åka till boden idag och hämta hennes pojkar men det gjorde vi inte. vi åkte till stan bara vi två och promenerade i torne och överallt för endast ett par skor! som jag ändå inte hittade förrän vi for till stan och skulle gå och käka så gick vi in till britts skor och där inne såg jag dom! och på REA! hur mer perfekt kunde det vart? :) åh så bra.. och sen fika vi och sen till ikano huset och hittade lite kläder till robban.. fick även min lön idag ;) finfint ;)
och for vi hem och sen till leilani och käka.. och nu är jag hemma och dom andra i bastun, dom har renoverat den idag ;) så fint så. jag väntar på att britta ska komma :)) hihihi

och jag är 18 år om 4 timmar!!!!!!!!! WOOOHOOOO jeeah..
men ingen krog för mig idag inte.. men imån kanske ;)))
nu gå och möta henne.. puss


Kommentarer
Postat av: Linda

jaaa och mina pengar som aldrig kommer /:

2009-07-27 @ 21:31:19
URL: http://aidanpaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0