Nikkala, here i am!

Jag har blivit flitig! igår jobbade jag hela dagen och jag började idag också men hann bara typ 3 timmar innan farsan fråga ifall jag ville med mammsen till nikkala och svaret blev ja! :) vi packade och drog, jag och mamma och bamse och zelda.. vi har hunnit vara på några affärer, men jag hittade tyvärr ingenting! vill hitta nåt att ha på mig imån på angelicas kalas :) så får väl dra en runda imån också på stan :p träffade nathalie också, tror hon också var och inhandlade nåt att ha på sig :p sen beställde vi pizza och for hem.. har vart hos fammo och faffa också och hälsat på.. och nu for mamma till jennys mor! så nu ska jag ringa britta och fara och umgås ;p var ju ett tag sen så :)

kommer kanske in lite bilder sen, ska tömma mobilen på flera hundra bilder :D
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0