Pajalamarknad

vi hade skit kul på marknaden ;) vi for dit vid 3 tiden och gick runt där, dock hittade jag ingenting förrutom godisremmar. sen åkte vi karusell :p tyckte speciellt om dendär snurrisen ;) men lite yr blev man ju haha.. åkte nästan en som far upp och ner och snurrar, jag och nasso stog i kön och sen besätmde vi oss för att se först hur den går och fyfan vad tur att jag inte åkte den :D haha. sen kom madde och hennes pojkvän dit också och åkte 2 karuseller med oss.. alladin och snurrisen :) och så vann jonatan 3 hjärtnallat åt mig :)



sen senare på kvällen åt vi, for och bastade och försökte fixa skjuts till pajala och då dök vår snälla granne upp och var snäll och körde oss :) hann inte vara så länge endå där.. pojkarna for till krogen och vi for och åkte bil :) sen hem med taxi.. jag tror att vissa trodde att det var efterfest hos oss för nån hade tydligen vart här nämnde tomas och nasso som låg och sov i vardagsrummet :) nåmen kul kväll endå :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0