stugis

sitter i nikkala nu, kom igår hit.. sen drog vi direkt till johns stuga och övernattade där.. det var även bamses första båttur och han var helt otroligt lugn.. han verkade gilla det :) där bastade vi, grilla och ja, det vanliga. helt enkelt bara tog det lugnt. :) men sovandet hade jag svårt för, det var varmt.. vaknade hela tiden. det var mygg och trångt osv. vaknade tidigt och gick upp med bamse och tillslut vakna alla :) vi for då med båten och vattenskotern fast det blåste som fan! det var ju nästan storm men det var endå skönt för det var ju så satans hett ute! varmaste dagen nästan! :) vi åkte till allans stuga och sedan till tornefurö och bara satt där och sen tillbaks och käka och sedan hemåt! och det var skönt.. skönt att få komma hem och bara gå och duscha och ta det lungt.. moster och dom kom hit och det var trevligt ;p har vart förbi en sväng till john och angelica som hade besök av nathalie och tomas. dom hade sett nån film som jag också tänkte fara och se men dom sa att den var skit så missade ju ingenting :)

och nu sitter vi här hemma i soffan och ska snart gå och lägga mig.. är sliten och jag önskar att det blir fint väder imån också. och ni ska bara veta hur mycket jag vill att det ska bli tisdag!!! min födelsedag!! jeeeyy
och vet ni också om en sak? johns farsa hade hört igår på radion att det var någon som ringde dit och grattade mig och jag önskar bara att jag hade kommit lite tidigare och hört det! och vem det nu var vet jag inte.. det är frågan ;) haha

tänkte lägga upp lite bilder men orkar inte nu.. ni får dom imån! :) pussgodnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

De var Jenny Wahlberg som gratta dig :D

2009-07-26 @ 18:50:05
URL: http://hannaawahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0