Vattenskoter :)

hallåå!
på torsdag kom britta och jenny hit och vi hade jätte trevligt ;p satt och spela blitz och sen slog vi igång nån såkallad triller men fan heller. den var skit, sämre film hade jag inte sett. igår kom jonatan och pappa hit.. jag och mammsen for i affärer men jag hittade absolut ingenting! :/ sen for jag till tivolit i torne med crille och fredde och det var kul :) sen vanha mestari (en krog i torne) och där blev det drinkar och sen ringde jag britta, vi for och hämta upp henne och sen jessica och rosanna och for hem :) jag och britta badade bastu och sen for vi till angelica och firade hennes 18 års dag. haha lite hon garva när hon fick vår present ;) haha hoppas den kommer till användning ;) det var ganska mycket folk där men sen helt plötsligt försvann alla kändes det som.. och sen vid 12 for vi hem :) blev skit trött.. men det kan ju bero också på att jag började dricka tidigt, redan vid halv 4 kanske :p

idag när vi vakna for vi och körde vattenskoter med john och angelica :) vi var hela dagen ute.. for till tornefurö och sen runt på sjön.. for även till sortisviken och satt där ett tag :) for och käka på grillen, var svin hungrig så det var gott med lite mat :p sen bar det av hemmåt, angelica åkte med paula och pojken och vi på vattenskotern.. for runt i seskis och sen hemmåt.. jag och jonatan bastade och det var jävligt skönt pga av att man frös som fan! man blev ju helt dränkt pga av vågorna :D haha men det var kul! sen for vi till anne och krille och kollade läget och sen till john och angelica.. for vi till stan och handla mat och hyrde film.. nu lagar vi mat och sen ska vi slå igång filmen ;)
puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0