18 Juli :)

helgen var jätte bra. det var bra sällskap, god mat och trevlig fylla :) hehe
vi for till tre sågar där vi drack och hade jätte kul. dansade och umgicks :p haha viktor blev så full så att han inte kom in igen, då försvann oskar också, jonatan syndes inte till så mycket och jag och britta? jo vi hade skit kul, haha jag beställde hela tiden groggar fast inte britta ville ha :) så blev det jag som fick dricka upp dom och det märktes visst på natten att jag hade druckit mycket :p britta fick "bära" in mig i sovrummet :D vaknade på morgonen att jag låg med alla kläder på i slutet på sängen. ungefär sådär fint på bilden :) haha

britta låg på madrassen och christoffer hade somnat i trappuppgången och någon hade bärt ner honom i tvättstugan och lagt en madrass dit och ett fat med 2 korvar och en vattenflaska :D haha nog var det kul att se :) viktor hade sovit med pappa i hans säng och oskar med en tjej ;) någon av annas kompisar. haha nog var det en rolig kväll ska alla veta. men fyfan vilken jävla bakis jag hade igår, och jag var till och med tvungen att fara och jobba :O jag mådde skit, ville bara dö när jag satt i kassan. kunde knappt tänka :o men som tur var så kom mamma hem och kunde ta över.. jag for hem, satt och snacka med folket och sedan käka makkaraherkku om det nu stavas så. jag suger på att stava sånadär finska ord :p sen tänkte vi börja kolla film men då bestämde sig viktor och oskar för att börja fara hem. och då åkte britta med dom. och det var lite synd att dom inte kunde stanna längre. men förhoppningsvis kommer dom väl fler gånger :) jag menar, så dåligt kunde dom väl inte haft det? ;) jag menar, saker händer ju här i korpis också faktiskt ;)

nåja, här bjuder jag på lite bilder med dom finns också på pixboxen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0