Frågor och svar! :)

Okej, har lite tråkigt.. fast igentligen borde jag städa som vanligt då ;s men här får ni några frågor som jag snott från lindas blogg :) Sorry linda :D

VEM

Vem är i rummet med dig? Är själv.
Vem fick du sms av senast? Grannen
Vem pratade du senast i telefon med? Britta
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? Jonatan :)
Vem önskar du att du var med nu? Britta faktiskt :D

VAR

Var är din telefon? i min ficka
Var är din mamma? I Nikkala
Var sover du? I min och jonatans säng :)
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Har just nu ingen tröjja på mig :)
Var i ditt rum/hus är du? Vardagsrummet
Var åkte du senast bil? Hm, till takkajärvi och grillade :)

VAD

Vad åt du senast? Pyttipanna
Vad drack du senast? Kaffe (har börjat nu) haha :)
Vad är det för färg på dina byxor? Lila :p
Vad är den närmaste saken som är blå? En cd skiva
Vad har du på fötterna? Strumpor
Vad är din favoritfärg? Röd
Vad är din favorithemsida? Blogg
Vad hör du just nu? På musik :D

NÄR

När var senaste gången du tände ett ljus? Hm, det var ett tag sen :) kommer inte ihåg,
När träffade du din pappa senast? Idag
När duschade du senast? För exakt 3 timmar sen :)

HAR DU NÅGONSIN

Hånglat i mer än tre minuter? Je0
Sovit i någon annans säng? Je0
Hånglat på en bio? Je0
Hånglat i skogen? Je0
Kört över hastighetsgränsen? Je0 det med :D
Målat om ditt rum? Nope
Haft känslor för någon som inte känt det samma? säkert
Sovit i en säng med någon av samma kön? Je0
Sett någon dö? Nej, tur det..
Varit på ett plan? Nåjo
Sovit till tre? Jajjemen
Älskar eller saknar någon just nu? Älskar Jonatan och saknar många.

Kommentarer
Postat av: Linda

äh de gör inte nå ;D haha

2009-07-17 @ 15:40:50
URL: http://aidanpaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0