Åh så skönt

med värme! det är ju så jävla underbart med värme och sool! för det finns det gott om här nu :) skit fint väder.. väntar nu på erika så ska vi hitta på något, kanske tar en tur med fyrhjulingen eller nåt? kanske far och badar på utebadet, det skulle vara skönt, det är ju tempererat så :) fast.. kanske endå inte är sån bra idé, är lite förkyld och hostig =/ får inte vara sjuk nu ihelg när det är stormöte och nästa helg pajalamarknad för första gången för mig :) så inte så bra om jag skulle vara sjuuuk (: ååh, känns som att jag inte har tid att sitta här egentligen, har mycket viktigare saker för mig. måste hitta den dyrbaraste saken i mitt liv nu som är försvunnen :o oh shit.


bloggar senare ;) tja0

SOMMAR ÄR SÅÅ HÄRLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0