Closing the ring

hej :)
igår blev det supa dupa, vi for till tre sågar och käkade, drack pilsner och for ut :)
hade faktiskt jätte trevligt, och sen på natten skulle vi kolla film men jag somna på soffan och vaknade halv 6 på morgonen av att christoffer ännu satt uppe och drack och försökte få liv i mig! pojkarna hade somnat i sängen såg jag också så det fick bli soffan för min del..jag hade ingen aning om vars erika var :o vaknade hela tiden pga av värmen. man dör ju fan nästan känns det som ;s ja och sen på morgonen vaknade jag av att pojkarna hade vart ute och kom in och börja kolla tv :p vi for ut en sväng och letade resten av gänget men hittade inte dom och så fick vi veta sen att dom redan hade börjat åka tillbaks hemåt. så for dom också hem..sen ringde äntligen jonatan! hade försökt få tag i honom hela gårdagen/natten men avstängd telefon. han hade tydligen tappat den i sjön när han hade vart och kört vattenskoter. så gud vad härligt det var när han ringde, jag var ju förfan orolig att nånting hade hänt honom.
och nyss har jag kollat en film och den var underbar!!!! "closing the ring" hette den och åh jag älskar den.. riktig kärlekshistoria! ♥
och nu hoppas jag bara att min kärlek ska komma hem.. i miss him.

ρυςςΗξΙ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0