Grillning och movie


Hej!
alltså kolla in min älskade hund. vackrast i världen måste jag säga. Han är ju så himlans söt :)

idag vaknade jag av att morsan ringde och sa att det var skit fint väder så jag steg upp och börja klä på mig efter vädret, soligt och stekhett! så det fick bli en miniklänning.. jag gick till huset och satt där på altanen och solade ett tag och försökte ringa erika hela tiden men hon var i nattmössan ;)
- vakna nu, det är skit fint väder ute.
- mmm..
- jo men stig upp nu då!!
- men vi syns, hejdå.
hahaha lite trött kanske ;)

sen kom hon iallafall till mig och vi for och grillade vid 3 kanske med en massa.. vi tog mopparna och drog. haha stackarna som hade bara k50sar och jag själv motorcykel :) nåja, men dom kom iallafall dit efter ett tag ;) där satt vi och grilla och hade kul ;p

och där kom dom, min syster och hennes pojkvän :)


















minna, johanna och erika kom sedan och kollade film med mig, S Darko... 2an till Donnie Darko som vi såg igår :) men jag tycker att dom filmerna är lite konstiga, man måste verkligen använda sin lilla hjärna för att förstå nånting överhuvudtaget :)

nåja, nu ska jag ut med hunden för jag tror att han börjar bli lite nödig nu ;p

tjingeliiiing! godnatt


och öö, jag vet. jag ska fixa till utseendet lite på bloggen när jag nu orkar och har tid! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0