Onsdag

hejhej

idag vaknade jag tidigt pga gå ut med hunden och då såg jag att det var fint väder så hoppade i duschen och promenerade till affärn och sen till huset och satt där och solade ett tag tills jag blev alldeles trött så gick jag in och sov i 2 timmar med bejbisen ;p sen efter det käkade jag, ringde erika, for ut med henne, kollade lite film, mina släktingar kom från stockholm, var och körde fyrhjuling, anna rahkola kom, vi spelade blitz, vi for ut och promenerade, hämtade nybakta bullar från lampinens, tittade film :)
japp, hela min dag bara i nästan en mening, enkelt. har vart riktigt kul faktiskt. och imån vad händer då? jo, samma visa nästan, bara att vi far till nikkala mest troligt på kvällen :)

nu ut med hunden och sen sova :p pussgodnatt


härliga korpis!


Kommentarer
Postat av: Linda

haha sött när hunden är i vagnen :)

2009-06-18 @ 15:44:57
URL: http://aidanpaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0