Rullisar ;p

tjabbba tjena hallåååååh
jag var nyss och åkte rullisar och det gick inte så bra. kan inte alls dedär ;) morsan har köpt nu såna till mig så nu är det bara att börja lära sig åka! haha

idag fick jag sims spelet också och det var ganska king men jävligt annorlunda om man jämnför. är ju så van med the sims 2 och nu ska man spela 3an :p men jag lär mig väl med tiden. sen var jag till tandläkarn också idag.. när vi åkte dit, jag och jonatan var vi först förbi dendär krogen och käkade pizza och den var faktiskt ganska god. och sen blev det jävla stress till tandisen, kom typ 10 minuter försent men dom hade inte ropat in mig änn ;p jonatan orkade inte vänta på mig så han for till christoffer och hälsade på. sen for vi till kauppis och kollade efter nånting att ha på mig på skolavslutningen men nejnej inte fan hitta man nånting så jag får väl rota igenom min garderob och leta nånting fint. och så var vi förbi ica malmen och hälsade på erika som jobbade så flitigt ;)

sen har jag bara suttit och försökt förstå mig på simset :p och nyss så ja så var jag och åkte rullisar, eller åtminstone försökte!

haha mååå min lilla sötis ligger och sover på soffan. måst nog knäppa en bild för han ligger så knäppt där ;) haha
imån blir det skolis förhoppningsvis. har inte vart på en hel vecka ;s men imån! jajjamen ;) och så kommer jag även att lägga ut lite bilder tror ja som jag kommer att knäppa imån med min superduper braiga kamera.

hehe nu slänga på en film och lägga mig brevid söten där i soffan ;)
tjaa00

haha vadå coola rollerblades!? ;)


ni får en bild på skolan som är tagen i bussen i vintras ;) men det ser ni nog! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0