Skolavslutning

idag vare skolavslutning, kom dit med bussen och fick betygen och sen vare dags att börja promenera till kyrkan.. kollade på 9orna och sen gymnasiet. alla var jätte fina och det var jätte kul att se :)
efter det kom erika, minna, william och johanna dit och så for vi och käkade på sibylla för frasses var proppfullt!
sen efter det for jag hem med bussen och erika och dom åkte med henne bror. och nu sitter jag och erika här hos mig och mommo har just kommit hit och hon ska fläta mitt hår och så ska jag börja sminka mig och börja ta någon cider så att man kommer igång och sen fixar vi skjuts till pajala och då blir det fené ;) får se vad pajalabona har att erbjuda ;)

här kommer lite bilder från idag.


mer bilder kommer imån för har inte tid nu att lägga in fler!
ps. det kommer nog tas extremt mycket bilder ikväll! ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0