Spännande

vet ni vad jag fick reda på igår efter att jag hade skrivit det förra inlägget om att vi får först veta på torsdag ifall vi får köpa den men så ringde gubben direkt efter det och sa att vi får köpa den ifall vi vill :) och jag är ju överlycklig..
jonatan ska ringa och snacka med honom. om t.ex den har nå papper osv. ni förstår, fakta om vovven ;) och han ska ringa han om en halvtimme då han har lunch...ååååh vad spännande ifall det blir min lilla bejbis :)
och vet ni vad det roligaste är? jonatan sa igår att ifall jag vill ha den så köper han den till mig :D han är så gullig!

heheeeeeee, nu kolla film och vänta till de spännande ögonblicket! ;P
tja0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0