Stormöte

i korpis ihelg! trevligt med mycket folk i byn.. och vädret är verkligen perfekt. har vart skit varmt igår så att man höll på att dö :o och idag är det väl ganska fint väder men lite svalare än igår men det är bara skönt. och så fick jag 3 sovgäster hos mig också :p Ela och 2 andra :D är inte så bra på att komma ihåg namn :) var igår på kvällen med jonatan, daniela, hennes pojke och christoffer och filip och käkade på tre sågar, det var pizza buffé! och det var skit gott.. mycket folk var det där också. alltså det känns som att jag aldrig har sett så här mycket folk förrutom på festivaler osv. så så mycket folk :) och erika sa att det inte enns var mycket att idag blir det mycket fleeer..sen traska jag och erika till stora tälten och satt bara där och umgicks. träffade också camilla, jenny, marianne osv från skolan :) sen tappade jag bort min telefon också och jag letade som ett tok efter den! tänkte att jag aldrig skulle hitta igen den pga av så mycket folk men sen kom erika mot mig med den och jag var överlycklig så sprang jag och tackade personen som hade hittat den :) hade inte vart kul att tappa bort den när jag bara haft den 2-3 veckor?! så vilken tur jag hade :)
var sen med erika hela kvällen, fick besök av 3 pojkar från jakobsstad om det nu hette så?! hehe dom var roliga så jag, christoffer och erika var och åkte runt med dom men sen blev jag trött vid 4 så jag for hem och sov. :) flickorna och mannen min sov som stockar :D

på morgonen vakna jag vid halv 10 :o kunde inte somna, men det kan nog bero på att jag tog några öl igår ;p kan aldrig sova då länge .. for till affärn, hälsa på min man :) och sen tillbaks hit, flickorna hade stigit upp och ätit frukost och var påväg ut. och jag somna i sängen och vaknade kl 2 av mamma och pappa som kom och hälsa på :p
jonatan for nyss också till happis, han skulle ut med vattenskotern och jag skulle gärna ha farit med för idag skulle britta ha nå "kalas" eller nåt :) det skulle ha varit kul att fara dit men vad skulle jag gjort med flickorna?! så jag stannade hemma, väntar på erika och pojkarna som varit nyss i happis bara för snus?! haha kan inte stämma, dom måst gjort nå annat där också :p ja, sen idag är det på tre sågar grill buffé och det låter gott så man far väl dit sen och sen ut på byyyn eller så kanske kirunafestivalen? ;) hihiiiii

nu ska jag gå och fixa till mig innan dom kommer, jag ser ut som ett ruckel!
hejdå!




så härligt med sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0