Stövlisar

Hej gott folk!
sitter nu hos veronika och christoffer och glor när han spelar gta och hon sitter och försöker fixa nåt ;p

idag har jag gjort bort oves prov och samhälls redovisningen så nu har jag inte så mycket kvar nåmer tror jag, måste kolla upp det när jag kommer hem..sen efter det for jag och jenny och käkade på café nova och sen gick vi och köpte ett par gummistövlar :) eller jag köpte för behöver verkligen ett par speciellt nu när vi imån ska till skogen med naturkunskapen och på torsdag ska vi och paddla kanot och till sommarn så blir det väl att fara med älskling och fiska som förra sommarn. tur att jag har egna nu, för då sist så fick jag låna nå gamla av hans par och dom var helt håliga :| och så köpte jag ett par shorts till jonatan! dom var rätt fina endå ;p
sen for jenny hem med linda och ingen kunde hämta mig så jag for och solade i 20 min men endå blir jag inte brun fast jag är ofta ;s somnade också i solariumet, är så jävla trött.. sen börja jag promenera hit. och bussen går först om 1 timma och en kvart. och då ska jag hem och sova ett tag, är så sliten.

har jobbat nu 3 dagar i rad också, lörda, sönda och igår. har blivit ganska flitig :) igår hade jag bara idrott så åkte hem med mamma när hon hade vart hos tandisen. sen jobbade jag och sen på kvällen for jag och älskling och promenerade runt elljusspåret med hundarna och sen spela vi lite fotboll och även i förrgår också. så var lite stel på morgonen ;) men det blir nog spåret idag också tror jag ifall jag inte är så trött.

och visst såg new moon trailern bra ut? ;) ojojoj längtar som bara den.



sådär såg mina stövlar ungefär ut ;) det var några blommor där bak :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0