Bra helg ;)

haha oj har inte haft tid att skriva på hela helgen :) men ska ta och göra det nu ;p

först börjar vi med skolavslutningsnatten ;p jag och erika satt här och försökte fixa skjuts men så åkte vi buss dit kl 8. haha hade skit kul på bussen ska ni veta ;) öl öl och mera öl :D sen kom vi fram dit och bara gick runt och strosade och då träffa vi christoffer och dom :) vi gick med honom till Jon och där vare lite folk, satt där och snacka osv :p sen drog vi ut och vidare till nästa fest och där vare ju skit mycket folk :D hade skit kul iaf ;p och sen hade vi helt plötsligt slut med dricka så jag fick vara utan men erika stack in på krogen och drack sig kanon där :D haha och sen efter det var det väl hela byn utanför där :p träffade också erika och dom ;) och sen helt plötsligt var klockan jätte mycket och så hade man ingen skjuts hem så erika åkte till sin kusin och jag envisades att jag skulle hem så jag började gå till sibylla..hade inte heller nå batterier på telefonen :/ var helt less att jag inte hade någon skjuts. men så kom det en person och frågade om jag ville åka med till korpis :D och vadå TUR??? haha nåja, åkte hem med jätte trevliga pojkar :p sen blev det efterfest hos mig! må stackars jonatan som låg hemma och sov och skulle upp och jobba eftersom klockan också var 5 :o och sen somna jag och vaknade nästa dag vid 1 nångång :D

och på lördan åkte jonatan och pappa till happiiiz och jag stannade här hemma med erika och hade skit kul :) den natten blev också till 5 nångång :| och när jag hade somnat kändes det som attt jag inte enns hann somna eftersom lillvalpen gnällde och skulle ut :) just ja, jag har glömt att säga.. vi hade på prov lillvalpen :) den sötaste hunden ever! men som sagt, man måste ju gå ut med hunden när den vill ut annars blir det att börja torka golv :D jag lät erika sova och så for jag till mammsen så att bejbisen fick leka med zelda! dom gick skit bra ihop. ruskigt söta tillsammans :) sen efter ett tag gick jag hem igen och då var erika borta :D hon hade farit hem för hon skulle på dop men efter det kom hon igen :) och på kvällen for bejbisen hem :( hujja vad jag saknar den lillkillen! fick förresten inte några bilder alls! mina batterier dog i telefonen som vanligt just när man behöver den!!! och dum som jag var så hade jag ju glömt bort att jag hade digitalkameran med mig! :(

nu ska jag börja fixa mig och sen ska jag gå och käka och vänta på erika för idag ska vi göra massooooor! :D
haha hejdå :)
ps. jag längtar till torsdag för det är då vi får reda på om vi får köpa valpen! ♥
här får ni några få bilder..


haha och som vanligt skulle christoffer också vara med på bild! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0