Midsommarhelgen

hej gott folk!
helgen har varit rolig :)
vi åkte till nikkala på torsdag kväll och bara hade det trevligt, pojkarna försökte få igång vattenskotern men det gick tyvärr inte efter hur många som helst försök. angelica kom sen också, pojkarna spelade poker och vi blitz :)
sen blev det fredag, midsommarafton!
crille, jessica, linda, madde och erik kom och förfestade lite hos mig sen for vi ut på sjön.. jag hade ruskiga problemet om vars hunden skulle vara, men sen tillslut så var john och angelica så gulliga att dom kunde vara hundvakt :) så vi for ut på sjön, träffade markus och claus, men claus hade dock däckat. men det kunde man förstå
när man såg han tidigare på dagen kanon :p så markus följde med oss så for vi till freddes stuga men då ville jonatan hem så for vi hem :p haha det blev ingen lång åktur för oss men det tog endå 3 timmar :)


sen kom vi hem och jag promenerade och hämtade bejbisen och han var så glad att se mig :D hehe, sen slutade kvällen med att jag börja kolla film hemma med rambo(jessica&crilles hund) och bamse(min bejbis) :)
jessica och gänget drog till stan, madde och erik hem, jonatan däckad i sängen med alla kläderna och huset upp och ner! :D
lördan kom mamma och pappa till nikkala, jag och jonatan var i seskis och hälsade på madde och erik, sen for vi till john och angelica och spelade kubb! och sen på natten blev vi hungriga och for till stan och käkade :) haha som sagt, helgen har varit rolig :)



och där fick ni några bilder, dom två sista..ser ni att jonatan var lite trött och därför han ville hem ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0