amenvisst

hej :)

idag har det också varit fint väder! faktiskt jätte fint, men lite kallare än igår. har haft kerstin hela dagen. på morgonen var hon så snäll så att hon bjöd på fika..och det var bra för det var äcklig mat i skolan! fiskpinnar ;s sen har vi bara suttit och snackat osv.. nyss kom jag, jenny och camilla från konstum, vi var och handlade inför tisdan då vi ska med kirunaborna till nå ställe och äta och sen ska vi skidra tillbaks till skolan ca 2 mil ;s fatta jobbigt.. jag var tvungen att köpa lite karra nu, var skit sugen..har inte ätit godis på länge :|

linda ringde idag också och meddelade att vårat köksbord + stolar har kommit :D så det blir ju till helgen att fara och hämta ;) ska förklara varför linda ringde och sa det, det var för att vi beställde det från suomisoffa i finland och då tyckte vi det var lättare ifall dom ringde till tommis tele och det gjorde dom tydligen idag :D jag är jätte glad nu så att man slipper sitta vid vardagsrummet och äta..

igår fick jag böckerna också och vet ni vad? har redan läst ut 3ans bok fast den kom igår..ska börja på 4an när jag kommer hem..åh vad bra! :) tänk om jag endå var så duktig att läsa böcker som vi får i uppgift från skolan...bra det skulle vara..har igentligen mycket böcker som jag måste läsa från svenskan men orkar inte läsa sånadär tråkiga.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0