Fint väder!

hej

kom just från körningen med nilsbertil.. och det gick ganska bra :) fick träna på växlingen.. jag vill hem..jag ska ringa och höra med jonatan ifall han kan komma och hämta mig..och idag har mina älskade böcker också kommit! åh vad jag ska läsa när jag kommer hem..eller det vet jag inte, för det är ganska så jävla fint väder ute,..det bara stekte i mitt ansikte när jag satt och körde..haha mötte erika också i en annan bil :D hon såg glad ut ;D kanske far och kör skoter ett tag när jag kommer hem eller kanske far ut med zelda på isen en sväng :p och vet ni vem som sov med mig och jonatan inatt i vår lägenhet? ;) shakira ;p trodde att hon ville hem direkt till mamma men hon sov med oss och så vaknade jag jävligt tidigt i morse..redan innan 7 :o så jag for hem med shakira på morgonen och åt frukost där och sen hem igen och sa hejdå till jonatan ;p det var faktiskt skönt att hinna göra så mycket på morgonen än att stressa järnet!

jag messade just jonatan att han skulle ringa mig och det gjorde han och så tjatade jag lite grann att han skulle komma och hämta mig och tillslut sa han ja efter 10 minuter :D men då är jag tvungen att betala soppan sen också när vi ska till nikkala igen. det går ju ganska mycket att köra 10 mil bara för att hämta mig. :) men gud var härligt att få komma hem. hem ljuva hem och speciellt när det är så här jävla fint väder ute! jag vill bara hem och dra ut på isen, med eller utan skoter.
jenny kom nu ..vi ska dra och käka..hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0