första natten

inatt sov vi första natten i vår nya lägenhet, mysigt men varmt =/ hela lägenheten är kokhet tycker jag..men ibland är det skönt att det är varmt..det är bara att öppna lite fönstret..och det är ganska sjukt att det är så varmt när vi inte enns har på ett enda element. och undra hur det kommer att bli på sommarn där inne då om det är nu så här på vintern..

jag vaknade på morgonen och gick hit till huset och hämtade zelda, det är så tråkigt att vara ensam någonstans och när jonatan jobbar också. sen satte jag igång och städa och fixa allting..nu behövs bara lite möbler från ikea så är det jätte fint hemma :)

nu är jag i huset med hundarna och har nyss käkat plättar med blåbärssylt och grädde. fan vad gott det var :D och så tänkte jag ju passa på att blogga lite, har inte ennu fixat internettet hemma så att.

nu ska jag springa tillbaks hem och ordna lite :p
tja0 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0