Godmorgon måndag.

vad skönt det är med lov nu så att jag kan vakna den här tiden hela veckan..det är så skönt att sova.
helgen har också varit rolig faktiskt..det har vart fint väder hela helgen, precis hela helgen :D

på fredan kom vi till nikkala ganska sent, vi for med skotern och skulle fara och möta claus och crille från crilles stuga..nå när vi kom fram till stugan hade vi tydligen missat dom på isen någonstans.. så ringde dom och sa att dom satt hos mig med mamma och moster men att dom skulle till claus..så for vi dit en sväng och drack en grogg och sen hem..där satt vi ett tag och så kom jani, nåja vi for till honom och så kom britta också :) vi åkte till stan, skulle hämta linda..men så blev det en massa tjorv med alltihop. det var meningen att pojkarna skulle till krogen men så ville inte jani helt plötsligt och blablabla så var vi påväg till janis kusin i mlund och så mötte vi snuten och fick böter för att vi var för många i bilen..eller viktor fick som var chaffis. sen for vi till hans kusin och satt där ett tag och då for britta hem med sin boyfriend som kom och hämta henne..och sen for vi och hämta pizza och for hem. jag tror det var så allt hände den kvällen om jag minns rätt ;p
vi kom hem och käka pizza och sen bestämde sig claus och crille att övernatta hos oss. claus på soffan och crille på en madrass..
 vi vaknade på morgonen, lördag, crille for och hjälpta sin farmor  att flytta och claus for och körde skoter med några..

jag och jonatan bestämde oss för att fara och grilla med skotern bara vi två :) och det var mysigt..sen efter det for vi till seskis, till hans syster linnea :) hehe må dominic hade blivit så stor och så jättejätte gullig :) sen for vi till innalas stuga vars claus var. han var helt kanon, och där satt vi ett tag och sen for vi hem..crille hade också kommit hem så for vi till stan med bilen och hämtade jessica och crilles hund, rambo :) och for och hyrde en film. vi skulle igentligen dricka med alla var så trötta..påvägen hem från stan ringde claus och ville hem..vi for och hämtade honom från seskis och förde hem honom och for och kollade filmen vi hade hyrt..mamma blev helt kär i rambo :D han är ju så söt :) men han var rädd för mamma ;D jag sov typ precis hela filmen, jag var så jävla sliten.

igår söndan vaknade vi ganska tidigt, vi for med claus och tomas till seskis med skotern för att hämta claus skoter och sen for vi till grillen och tankade och käkade. sen körde vi runt och runt...sen hem :p och jag hade förfrysit min kind ganska rejält. så har ännu ganska ont =/ sen drog vi till stan med bilen, till ikea först och tittade på ett bord och sen till jonatans brorsa. och sem hem och packade och sen till korpis..det var meningen att vi skulle börja flytta igår men en viss person är ju så seg att flytta bort därifrån! så vi får ju se hur länge det tar....

haha ganska detaljerat jag har skrivit om helgen såg jag nu :p men skit samma :)
nu ska jag fortsätta ligga här och mysa med zelda och sen hoppa i duschen och sen göra nåt vettigt.
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0