internet

hej :)

morsan kom och hämtade mig från skolan, vi for och käkade på café nova en toast och sen for vi och solade en kvart. och det var varmt och skönt..blev faktiskt lite brun :p

jag och jonatan har fixat internet nu också hos oss så nu äntligen kan jag sitta hemma och blogga.. vi har ätit kyckling och det var gott men riset var därimot inte det. paketet åkte i sopen direkt, det var nå ny skit =s och nu är jonatan i duschen och sen efter det ska vi börja kolla en film, men vet inte riktigt ennu vilken det blir ;p och jag fick reda på idag att det kommer en twilight 2 i slutet på året! dom har börjat spela in den den här månaden. fan vad bra..och den kommer att heta "new moon"..fan vad jag längtar! imån ska jag beställa böckerna och börja läsa.. filmerna baseras ju på böckerna så att, nu får jag ju veta vad som händer med alltihopa. vad najs :)

nu kom älskling ut ur duschen, så nu blir det att börja kolla filmish :p

hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0