Mässa

hej idag var vi med skolan till haparanttaa till mässan på aspen..började väl åka dit 20 i 9 och var framme typ nånting före 11..linda och jenny stog och väntade på mig och såg så glada ut :D vi gick in, gick runt och spanade..träffade många människor! och sen for vi in till skolan en sväng och kollade läget..sen gick vi till jala, jag, christoffer, jenny och linda..där gjorde jag 2 hål till i örat, köpte 2 par örhängen och en mascara.. och sen till banken för att aktivera mitt nya visa kort för att pappa skulle sätta in mer pengar till käk ;p sen traskade vi till frasses och käkade och då fick jag ett samtal av ove som undra vars jag var :p fick igentligen inte sticka från aspen innan halv 1 för då skulle vi åka med bussen till ikea. sen så gick vi iallafall till ikea, köpte lite handukar och magneter som jag verkligen behöver..sen kom madde dit så gick vi till affärena i ikanohuset och sen halv 3 åkte vi hem :p väldigt jobbig resa var det hem tyckte jag, kunde inte riktigt somna. antingen var det alla som skrek i bussen eller så när jag lutade mot armen så fick jag ont i örat pga mina nya hål! sen närmade vi oss pajala, åkte med roger till sattajärvi till jenny w och därfrån kom pappa och hämtade mig.. mycket detaljerat ;) heh

och nu sitter jag här hemma, var nyss hos mamma och pappa och käkade. jonatan blev kvar där så jag tänkte att jag passar på att blogga lite för när han kommer hem så åker jag på att städa =/

tja0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0