minifene

hej :)

ihelg var vi till happis, och det har faktiskt vart ganska kul!
på fredan tog vi det lungt, satt hos john och angelica och sen på lördag så bestämde vi oss för att dricka.. pojkarna skulle spela poker så jag bjöd in jenny och linda och så kom sandra med :) satt och spela ölspelet och sen gick vi till ute bastun, när vi hade bastat klart så gick jag in i huset och blev faktiskt chockad..fullt med folk! innan vi gick till bastun var det bara vi, och jonatan och hans bror. vi satt där och hade trevligt och sen sminka vi oss och for vi till stan och grabbarna till krogen tror jag :) cruisa runt med jennys mans chaffis, sen vid 2 for jag till max så träffa jag oskar och viktor osv..och så kom min man dit och så for vi hem :) haha japp, så vare :p synd att det inte togs nå bilder =/

och idag hade jag tung bakis, steg upp och började städa :| så jävla jobbigt att direkt efter man haft en liten "fest" så ska det alltid bli så stökigt! nåja, nasso och tomas kom och hämta oss så for vi till stan och käkade på leilani och sen hem igen och packa och sen for vi till vårt andra hem alltså hit till korpiiiilomppoolloo :) nu sitter jag hemma i vår lägenhet och det är skönt och jonatan är hos mamma och pappa och bastar...jag håller på att laga mat, lite sent men bättre sent än aldrig ;) och det blir god mat också, fläskfile och potatisgratäng. ;) mums vad gott, jag är jätte hungrig fast samtidigt mår jag jätte illa och har jävligt ont i huvvet =/ sen ska vi kolla film och bara mysa..

hejdå (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0