Nikkala

hej vi är i nikkala, har vart här hela helgen..det här har också vart en skön helg tycker jag. var på fredag hos john och angelica hela kvällen och bastade och sen igår var vi hos mig och käkade middag osv sen var vi påväg till crilles stuga men påvägen dit suckade skotern =/ så det blev att vända om..sen for vi bara till john och angelica igen och satt där ett tag. sen hem och sova..eller jag har faktiskt inte gjort så mycket annat än att läst..jag fick twilight böckerna på fredag kväll och jag har redan snart läst ut både böckerna..har bara 50 sidor kvar av andra boken och nu har jag beställt dom två sista, 3an och 4an. :) men fan det känns som att jag har inte har nåt annat att göra när jag läst klart den här.. måste vänta på 3an och 4an.. suck..borde beställt allihopa samtidigt men det gjorde jag aldrig =/ idag har jag också spenderat dagen med att sitta och läsa..och nu har vi käkat, diskat och städat efter oss och är påväg till korpis..fan vad trist. men det ska endå bli skönt att komma hem till våran egna lya :p och köksbordet har inte heller ännu kommit. hoppas det kommer nästa helg ifallafall så att man har någon annanstans att sitta och äta än i vardagsrummet.

nå nu ska vi börja fara..hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0