redan fredag

Hejdär..

jag sitter nu i soffan här med zelda i huset. jag väntar på att mamma och jonatan ska komma från jobbet..
pappa är i stockholm..eller nu vet jag faktiskt inte vars han är? han är och hämtar en bil därifrån så vet inte alls vars han är :p han har iallafall åkt därifrån i morse så :)

nu mår jag jätte illa, känns som att jag ska spy hela tiden. har fått springa till toan flera ggr men inget hänt ännu iallafall :p hoppas jag inte blir sjuk iallafall..för det tycker jag inte om.

jag tycker den här veckan har gått fort, jätte fort :o redan fredag idag. nyss var det för fan måndag :] imån tror jag att vi ska till nikkala, måste till ikea också ;p

nu ska jag kolla tv, tja0.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0