skolan

hej, idag mår jag inte alls bra. har ont i magen och huvudet.. kom till skolan bara för att köra med nilsbertil och snart ska jag hem med mamma. hon är hos tandläkaren. var meningen att jag skulle åka hem med jonatan halv 2 för han har besiktningstid då. men när jag inte mår bra så är det inte bra. och var nyss och körde med honom, och det gick bra..var bara lite nervös. men fattar inte varför igentligen när jag har kört förut.. men det var nog bara för att han var bilskolelärare ;) men det gick endå bra. fick en ny tid nästa tisdag.

och imån har jag lektion från 2-3, så ingen idé att komma hit. helt meningslöst att sitta och vänta tills kl 2 bara för en lektion. så imån blir det städ dag hemma.. idag tänkte jag baka också, jonatan ville ha bullar =D så får se hur jag mår senare så kanske det blir bullar ;) heheeeeeeeee

jo nu ska jag surfa vidare här och sen vänta på att mamma ringer och kommer och hämtar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0