Twilight

nu är helgen över och allt har vart bra. en skön nykter helg :) vi kom till happis på lördag och spenderade den kvällen hos john och angelica med en film..

på söndan for vi till ikea med tommi och linda, köpte en bokhylla + småsaker..vi for till rusta, öb  och sen till suomisoffa och beställde ett köksbord + stolar som troligtvis kommer nästa vecka, högst om 2..

igår kväll kollade vi twiligt och jag måste bara säga att det var den bästa filmen jag sett! :) <3 sen börja jag känna mig lite sjuk så idag stannade jag hemma, kunde knappt röra mig..kände mig helt svag och mådde illa så jag stannade hemma. nu är jag i huset och äter och tar lite filmer som jag kan se. nu for jonatan och pappa också och tittade på hockey i luleå och kommer nog hem sent tror jag så jag ska be min syster att komma och kolla film med mig ikväll, det är så ensamt och tråkigt att vara själv i lägenheten. hoppas att jag inte är sjuk imån..har körning med nilsbertil =) och grattis daniela som har fått körkort :D
har sett twiligt idag också :D den är så himlans bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0