Blinkblink..

hej allihopa. i
dag är det tisdag och skoldagen har vart bra. jag, jenny och linda var och fikade på café nova och då ringde anna och kom dit med pappa.. anna hade tid till läkaren så pappa och hon var i pajala några timmar, jag spenderade min 2 timmars rast med dom och sen gick jag på körkortsteorin och hon till doktorn. hon hade nå virus så hon fick pensilin och hostmedicin.. och så övningskörde jag hem :) lika kul som alltid.. fast önskar bara att vi hade nån manuell bil så att jag får träna mer. men jag bokade nu 2 lektioner så att jag hinner alla mina gratisgånger :) har på fredag en och sen nästa tisdag.

fan vad jag har mycket prov nu också. 4 st nu i veckan. samhälls, matte, körkortsteori och kerstins och nästa vecka nationella prov i matte. det blir bara att plugga nu hela veckan. på torsdag ska vi förresten på terry evans ;) det ska bli kul, var ju sist i happis också och den var bra. ska börja fara nu till huset, ska uppdatera senare ;)

tja0





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0