Då var det skola då

uhh, det känns lite jobbigt att vara i skolan nu när man har vart 3 veckor borta. men endå är det bra så att man hinner göra grejjer klart. har ganska mycket kvar att göra innan skolan är slut.

har vart flitig idag, på idrotten hade vi fri aktivitet..så jag och några andra var och promenerade ganska långt typ 1, 5 timme.. och solen bara stekte så var helt slut sen :p då gick vi sen och drack kaffe, jag, erika, jenny och camilla.. och sen gick dom till nationella i engelska. och jag sitter här i bibblan och gör inte ett skit! borde ta och plugga lite matte nu när jag har hålis. eller det hinner jag ju göra för 12.05 har jag matte lektion :) sen har jag svenska och sen en sista lektion med ove. måste gå till bilden också och hämta nå uppgifter som jag är tvungen att göra =/

fan vad jag längtar till sommarlovet! då ska jag vara flitig och jobba hela sommarn och sen förhoppningsvis åka utomlands till hösten. vill till thailand. alla säger att det är så bra där.

ska ta och messa jenny eller nån ifall dom är klara så att vi kan gå och käka.
tjiingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0