ensam hemma

det suger just att när man har lägenhet så ska partnern fara någonstans och så måste man vara själv. men tur så har vi ju ett hus som jag kan gå till ;p

japp, jonatan och pappa ska till skellefteå på någon mässa. dom åker redan idag och kommer först hem på torsdag kväll. så idag får väl anna komma hit och sova med mig, för jag hatar verkligen att sova ensam. eller så ska jag väl gå till huset och vara där med henne och mamma ;p men jag trivs ganska bra här i lägenheten att vara och dessutom har jag ju ganska mycket att se på. vi hämtade ut ett paket igår som vi hade beställt. alla 24 säsongerna + en prison break säsong och min favorit. Twilight! vi beställde den i bluray så hade panik igår när jag inte hittade ps3 kontrollen men sen tillslut hitta jag den :p det är bara den som tar in bluray skivor så :) och fan vilken bra bild det blev ;) heh
så har somsagt mycket att se på om jag vill :p måste ta och plugga lite matte också hade jag tänkt mig.
och imorgon vill jag åka till luleå men då måste jag ju vara "sjuk" från dagiset eller så får jag väl säga som det är. men måste bara höra med morsan först ifall jag får fara och ifall jag får pengar. men det borde jag ju få. har varit flitig och jobbat ihelg och igår så får väl se ifall man åker ;p

jag måste tyvärr gå och packa honeys väska.
tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0