Hapaaranta

idag vaknade jag av att pappa kom in i rummet och fråga om vi skulle med till happis och svaret var nej men sen så kom jag ihåg att morsan sa att hon skulle gå på affärer så hoppade fort i duschen och sen bärde det av till happis.. hui vad jobbigt att sitta i bilen =/ vi kom fram till nikkala, samlade ihop lite fotoalbum och sen kom moster och hennes kompis dit och så for jag och morsan till stan med dom.. for först till ikano huset och var där och sen till ikea. och då ringde pappa och jonatan och stressade och sa att vi skulle få besök. så det var bara att fara därifrån. men hann köpa lite iallafall.. sånadär burkar till sockret och de och sen 2 sånadär klistersaker som man klistrar upp på väggen och hm vad var det mer? jo småa söta skålar :)

så vi kom nyss fram till korpis och så stack vi hem direkt.. nu sitter vi här i soffan och äter glass och ser på 24. får väl se vad som händer ikväll men jag tippar på ingeting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0